Advaita

Categories

  • Aktuálne
  • Podujatia
  • Termíny školy ETT
  • Videá
  • Vysielanie
Advaita
  • Advaita

    Zoznam všetkých článkov

    • Zoznam všetkých článkov a videí

    Mgr. Vladimír Červenák

    • Profil
    • Podujatia
    • Články
    • Rozhovory

    PaedDr. DagmaRA Sarita Poliaková

    • Profil
    • Podujatia
    • Články
    • Rozhovory so Saritou
    • Etikoastrológia

    Mgr. Jana Mladá

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    Mgr. RAdoslava Horváthová

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    Ing.Vladimír Tlčík

    • Profil
    • Podujatia
    • Články
    • Sila muža

    Bibiana Dostálová

    • Profil
    • Bezpečný priestor pre deti

    Ing. Jozef Mihališin

    • Profil
    • Podujatia
    • Články
    • Zrkadlo muža

    Ing. Ľubomír Vypušťák

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    Ing. Peter Štrelinger

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    Danka Štrelingerová

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    Mgr. Lucia Dedíková

    • Profil
    • Podujatia
    • Články

    JUDr. Mgr. Zora Vypušťáková

    • Profil
    • Podujatia
    • Články
    • Prirodzené vodcovstvo
  • Kurzy

    Termíny kurzov

    • Prihláška
    • LIVE ON LINE podujatia
    • India
    • Ostrov Hvar
    • Sám sebe lekárom
    • Thajsko
    • Meranie aury
  • Etikoterapia

    ROZHOVORY K PRAMEŇOM ETIKOTERAPIE

    • Rozhovory so Saritou
    • Zrkadlo muža
    • Prirodzené vodcovstvo
    • Sila muža
    • Bezpečný priestor pre deti
    • Otvorené Srdce
    • Cyklus 12 meditáci Vladimír&MAOK

    Zdroje a teória etikoterapie

    • Etikoterapia - Kráľovná sebauzdravenia
    • Etikoterapia - deti a rodičia
    • Etikoterapia - odkaz C. Bezděka
    • Pramene etikoterapie
    • Inšpiratívne videá a literatúra
    • Prirodzené vodcovstvo - leadership - články

    Etikosomatika

    • Zdravie poškodzujúce myšlienky a emócie
    • Zdravie podporujúce myšlienky a emócie

    Etikoastrológia

    • Slnko
    • Luna
    • Ostatné planéty
    • Cnosti a nerestí znamení
    • Domy horoskopu
    • Druhy horoskopov
    • Aktuálne mesačné horoskopy
    • Inšpirácie
    • Otázky a odpovede

    Používané techniky

    • Hoo ponopono - ako odpustiť
    • Alkalický životný štýl
    • Meditácia - ako na to
    • Techniky ETT pre registrovaných
    • Vaše skúsenosti s etikoterapiou
  • Vzdelávanie v ETT

    Škola Etikoterapie

    • Systém vzdelávania v etikoterapii
    • Záznamy zo seminárov školy Etikoterapie
    • Prihláška na školu etikoterapie
    • Objednávka knihy

    Modul 1

    • Stupeň 1 - záujemcovia - zápis do školy ETT
    • Skupina P
    • Skupina RS
    • Skupina T
    • Skupina U
    • Skupina V

    Modul 1

    • Skupina W
    • Skupina X
    • Skupina Y
    • Skupina Z

    Modul 2

    • Seminár absolventov
    • Mužský etikoterapeutický kruh - MEK
    • Skupina AB
    • Skupina C
    • Skupina D

    MODUL POHRÚŽENIA

    • Modul Pohrúženia

    Zápis do školy Etikoterapie

    • Stupeň 1 - záujemcovia - zápis do školy ETT
    • Seminár absolventov
    • Mužský etikoterapeutický kruh - MEK
    • Škola etikoterapie
    • Systém vzdelávania v etikoterapii
    • Záznamy zo seminárov školy Etikoterapie
    • Objednávka knihy

    1. modul - termíny škola ETT Advaita

    • Stupeň 2
    • Stupeň 3
    • Stupeň 4
    • Stupeň 5
    • Stupeň 6
    • Stupeň 7
    • Stupeň 8
    • Stupeň 9
    • Stupeň 10
    • Stupeň 11
    • Stupeň 12

    2. modul - termíny seminárov

    • 2. modul stupeň 1
    • 2. modul stupeň 2
    • 2. modul stupeň 3
    • 2. modul stupeň 4
    • 2. modul stupeň 5
    • 2.modul stupeň 6
    • 2. modul stupeň 7
    • 2. modul stupeň 8
    • 2. modul stupeň 9
    • 2. modul stupeň 10
    • 2. modul stupeň 11
    • 2. modul stupeň 12
  • Koučing

    Koučing

    • Etikoterapeutický koučing
    • Životný koučing
    • Firemný koučing
    • Spirituálny koučing
    • Etikoastrologický koučing
    • Žiadosť o koučing
  • Kontakt
    • O nás
    • Advaita tím
    • Referencie
    • Kalendár
    • Kontakty
    • Napísali o nás
    • Administrácia
  • Prihlásenie
    • Registrácia do členskej sekcie
  • Aktuálne
      Jeden čihí druhý hota - Bezpečný priestor pre  deti (4.) K prameňom etikoterapie Bibiana a Vladimír
      Jeden čihí druhý hota - Bezpečný priestor pre deti (4.) K prameňom etikoterapie Bibiana a Vladimír
      Bibiana Dostálová
      21.09.2023
      18 Views
      KARIÉRNA PAUZA - Prirodzené vodcovstvo (22.)  - K prameňom etikoterapie so Zorkou a Vladimírom.
      KARIÉRNA PAUZA - Prirodzené vodcovstvo (22.) - K prameňom etikoterapie so Zorkou a Vladimírom.
      Zora Vypušťáková
      18.09.2023
      16 Views
      Úvod do etikoterapie - LIVE  bezplatná prednáška  26. a 28. 09. 2023
      Úvod do etikoterapie - LIVE bezplatná prednáška 26. a 28. 09. 2023
      Vladimír Červenák
      08.09.2023
      6947 Views
      Ide o zdravie. - K prameňom etikoterapie (53), VladimíR a SaritA
      Ide o zdravie. - K prameňom etikoterapie (53), VladimíR a SaritA
      DagmaRA Sarita Poliaková
      07.09.2023
      47 Views
  • Podujatia
      Úvod do etikoterapie - LIVE  bezplatná prednáška  26. a 28. 09. 2023
      Úvod do etikoterapie - LIVE bezplatná prednáška 26. a 28. 09. 2023
      Vladimír Červenák
      08.09.2023
      6947 Views
      Kurz základy etikoterapie, jesenný semester 2023 LIVE - Naživo ON LINE
      Kurz základy etikoterapie, jesenný semester 2023 LIVE - Naživo ON LINE
      Vladimír Červenák
      18.05.2023
      11264 Views
  • Termíny školy ETT
      Skupina  T08, 8. stupeň,  6. - 8. 10. 2023
      Skupina T08, 8. stupeň, 6. - 8. 10. 2023
      Vladimír Červenák
      28.06.2023
      253 Views
      Skupina W04, 4. stupeň, 13. - 15. 10. 2023
      Skupina W04, 4. stupeň, 13. - 15. 10. 2023
      Vladimír Červenák
      28.06.2023
      173 Views
      Skupina X02, 2. stupeň 20. - 22. 10. 2023
      Skupina X02, 2. stupeň 20. - 22. 10. 2023
      Vladimír Červenák
      27.06.2023
      127 Views
      Termíny školy ETT
  • Videá
      Žena a muž z pohľadu energetickej úrovne alebo čo je normálne a čo je prirodzené.
      Žena a muž z pohľadu energetickej úrovne alebo čo je normálne a čo je prirodzené.
      Vladimír Červenák
      01.07.2019
      4378 Views
      Etikoterapia - úvodná prednáška
      Etikoterapia - úvodná prednáška
      Vladimír Červenák
      01.06.2023
      4466 Views
      Vladimír Červenák &  MAOK - cyklus etikoterapeutických meditácií
      Vladimír Červenák & MAOK - cyklus etikoterapeutických meditácií
      Vladimír Červenák
      01.04.2020
      6197 Views
      Rozpoznajme, vzorce, programy, ego. -  etikoterapia Mgr. Vladimír Červenák
      Rozpoznajme, vzorce, programy, ego. - etikoterapia Mgr. Vladimír Červenák
      Vladimír Červenák
      03.05.2023
      5043 Views
      Cyklus diskusných klubových večerov v Staromestskom klube 10x10 : Kto som, odkiaľ a kam idem a aké mám možnosti?
      Cyklus diskusných klubových večerov v Staromestskom klube 10x10 : Kto som, odkiaľ a kam idem a aké mám možnosti?
      Advaita
      01.06.2023
      1521 Views
      Povinná školská dochádzka versus právo na vzdelávanie z pohľadu etikoterapie.
      Povinná školská dochádzka versus právo na vzdelávanie z pohľadu etikoterapie.
      Vladimír Červenák
      02.05.2023
      158 Views
      Domáce vzdelávanie, predmet: život, téma: ako vznikajú konflikty
      Domáce vzdelávanie, predmet: život, téma: ako vznikajú konflikty
      Vladimír Červenák
      24.04.2020
      512 Views
  • Vysielanie
      Muži o láske - Otvorené Srdce (1.) K prameňom etikoterapie.
      Muži o láske - Otvorené Srdce (1.) K prameňom etikoterapie.
      Vladimír Lindvay
      22.09.2023
      49 Views
      Jeden čihí druhý hota - Bezpečný priestor pre  deti (4.) K prameňom etikoterapie Bibiana a Vladimír
      Jeden čihí druhý hota - Bezpečný priestor pre deti (4.) K prameňom etikoterapie Bibiana a Vladimír
      Bibiana Dostálová
      21.09.2023
      18 Views
      KARIÉRNA PAUZA - Prirodzené vodcovstvo (22.)  - K prameňom etikoterapie so Zorkou a Vladimírom.
      KARIÉRNA PAUZA - Prirodzené vodcovstvo (22.) - K prameňom etikoterapie so Zorkou a Vladimírom.
      Zora Vypušťáková
      18.09.2023
      16 Views
      Ide o zdravie. - K prameňom etikoterapie (53), VladimíR a SaritA
      Ide o zdravie. - K prameňom etikoterapie (53), VladimíR a SaritA
      DagmaRA Sarita Poliaková
      07.09.2023
      47 Views
      Svokry a tchýně  - Zrkadlo muža (41.) K prameňom etikoterapie s Jozefom a Vladimírom
      Svokry a tchýně - Zrkadlo muža (41.) K prameňom etikoterapie s Jozefom a Vladimírom
      Jozef Mihališin
      10.06.2023
      191 Views
      Zmeniť svet alebo seba? Sila muža (28.) - K prameňom etikoterapie s Vladimírom & Vladimírom
      Zmeniť svet alebo seba? Sila muža (28.) - K prameňom etikoterapie s Vladimírom & Vladimírom
      Vladimír Tlčík
      24.05.2023
      161 Views
Zoznam článkov a videí

Hranice – rodičia a deti 2. časť.

 
Dajú sa nastaviť hranice tak, že naše deti nezlomíme, ani nám nebudú skákať po hlave
a nepoužijeme k tomu násilie?
Dajú. Keď nahradíme strach zo zlyhania dôverou a empatiou a budeme ich nastavovať
rešpektujúco.
 
Už niekoľko generácií sa hranice nastavujú tvrdo a bez rešpektu a výsledkom sú „zlomené“
deti a dospelí, ktorí nevedia povedať Nie, boja sa konfliktov a argumentácie a ktorí si nevedia
ustáť sami seba. Nehovoriac o tom, že keď nablízku nie je autorita, tak si robia veci po
svojom.
 
Rodičia, ktorí si autoritatívne nastavovanie hraníc zažili, vedia, že svojim deťom chcú
nastavovať hranice ináč.
 
Mnohí zvolia benevolentný štýl, ktorý sa slovíčka Nie bojí. Deťom všetko dovolia, čím v nich
vypestujú pocit grandiozity – budú veriť tomu, že iba ich potreby sú dôležité, nebudú vedieť
zniesť Nie a hranice druhých ich nebudú zaujímať.
 
Iní rodičia prešli k harmonicko-prehováraciemu štýlu nastavovania hraníc a deťom siahodlho
vysvetľujú, prečo by mali urobiť to, čo od nich chcú. Deti na to napokon prikývnu, ale nie
preto, že by súhlasili, ale skôr preto, lebo ich to preťažuje. Hoci tento štýl vyzerá pokojne
a neautoritatívne, s autoritatívnym nastavovaní hraníc má jednu vec spoločnú – snahu o to,
aby deti urobili to, čo sa od nich požaduje. Nie to, čo chcú oni. A tiež sa o tom moc
nediskutuje.
Podrobnosti
Jana Mladá By Jana Mladá
Jana Mladá
04.12.2022

Čítať ďalej: Hranice – rodičia a deti 2. časť.

Zoznam článkov a videí

Hranice

Sníval sa mi sen.

Stála som na vlakovej stanici s kufrom a vedľa mňa bol muž tiež s kufrom. Ten muž bol jeden môj bývalý kolega, s ktorým bolo v práci dosť ťažko vyjsť, pretože sa často správal neohľaduplne. Prišiel vlak a on sa chystal nastúpiť, ale dával mi prednosť. Ja som povedala, že nemôžem ísť. Hľadala som vhodnú výhovorku. Napadlo mi, že poviem, že som si niečo zabudla. Silno som cítila, že ísť nechcem, ale vnímala som aj strach z odmietnutia a bála som sa povedať jednoduché Nejdem.

Zrazu som si v tom sne uvedomila, že predsa nemusím s ním ísť, keď nechcem. Vošlo do mňa odhodlanie a istota a povedala som mu, že mne sa s ním nechce ísť. On sa na mňa veľmi nahnevane pozrel, spýtal sa ma, či naozaj nechcem, že si to mám rozmyslieť a hlavne, že mám myslieť na následky. A ja som pokojne povedala, že naozaj nie. Nastúpil do toho vlaku, ešte sa ohliadol s nahnevaným výrazom v tvári, či som si to nerozmyslela a potom vlak odišiel. A s tým odchádzajúcim vlakom a mojim silným nie prišiel pocit úľavy. Zo stanice som ľahkým krokom odišla preč a vnímala som v sebe jasné odhodlanie hovoriť nie vtedy, keď ho povedať chcem.

Podrobnosti
Jana Mladá By Jana Mladá
Jana Mladá
25.04.2021

Čítať ďalej: Hranice

Zoznam článkov a videí

Hranice - rodičia a deti

O strachu, ktorý bráni rodičom nastavovať u detí hranice bez znižovania ich sebahodnoty.

Keď v stredoveku dochádzalo k posunutiu hranice, boli k novému hraničnému kameňu zvolaní všetci ľudia z obce a deti tam dostali výprask. Prečo? Vraj aby si vďaka bolesti, ktorú prežili, pamätali, kde presne sa hranica nachádza.

Zdá sa, že nejako podobne to máme dodnes s nastavovaním hraníc u detí. Hoci už bez výprasku, ale stále cez bolesť, svoje deti manipulujeme a znižujeme ich sebahodnotu, aby sme ich vtesnali do nami vytvorených hraníc.

Hranice sú v poriadku, deti ich potrebujú. Ak sú nastavené jasne, s istotou a láskou, dávajú deťom pocit istoty a bezpečia, učia ich sebaovládaniu, empatii a sebadôvere.

Vieme ich však takto nastavovať?

Ani veľmi nie. Sme totiž ovládaní STRACHOM. Najčastejšie STRACHOM z ODMIETNUTIA.

Väčšinou sme si zažili nastavovanie hraníc iba z pozície autority, bez rešpektu a vieme, že sme za to našich rodičov zrovna nemilovali. Považovali sme ich za zlých a odmietali sme ich.

Preto, zo strachu z odmietnutia, sa väčšina z nás rozhodne ísť opačnou cestou. Opačnou v zmysle Nechcem byť autoritársky rodič. Keďže pri takomto zápornom zámere nie je jasné, akým rodičom chcem byť, tak nie je úplne jednoduché niečo naozaj zmeniť. Väčšinou preto urobíme iba kozmetické úpravy, ktorých výsledkom je niečo, čo na prvý pohľad ako autoritárske nastavovanie hraníc nevyzerá. Najčastejšie sa vyberieme jednu z týchto dvoch stratégií:

vysvetľovanie s očakávaním súhlasu alebo

opakovanie príkazov bez jasného signálu, že naozaj trváme na ich naplnení.

Ani v jednej však nejde o nastavovanie hraníc s jasnosťou, istotou a láskou, pretože vychádzajú zo strachu a nedôvery.

Vysvetľovanie s očakávaním súhlasu.

Keď sa rodič bojí toho, že ho dieťa nebude mať rado a že ho odmietne, tak ľahko skĺzne k nastavovaniu hraníc vysvetľovaním.

Nie, dieťa moje, nemôžeš sa takto správať, pretože ani tebe by sa nepáčilo, keby sa tak niekto správal k tebe. Vieš, to nie je pekné, keď sa takto správaš. Vieš predsa, že to nemám rada. Rozumieš, prečo sa takto nemôžeš správať?

Nie, nemôžeš ísť so mnou, pretože je to ďaleko a budú ťa bolieť nožičky a ja ťa nebudem môcť niesť. Zostaneš doma s tatinom, dobre?

Vysvetľovaním sa snažíme o to, aby dieťa pochopilo, prečo niečo môže alebo nemôže. Dáva to deťom priestor na presviedčanie rodiča, že to nie je tak, ako si myslí a očakáva, ale rodič má len jeden cieľ. Chce, aby dieťa súhlasilo s jeho argumentami a jeho Nie.

Čim dlhšie a viac rodič dieťa presviedča, tým viac dieťaťu vysiela podvedomý signál, že mu nedôveruje. Že mu to musí všakovako vysvetliť, lebo ináč to nepochopí. Zároveň však vysiela signál, že neverí ani sebe. Keby veril a bol si istý sebou a tým, čo od dieťaťa chce, stačila by mu jedna dve vety.

Zároveň v takomto dialógu musí niekto vyhrať, a tým pádom aj prehrať. Je to veľmi únavné a vyčerpávajúce, nielen pre rodiča, ale aj pre dieťa. Často napokon súhlasí s rodičom len preto, že už je preťažené, ale bez toho, že by pochopil, čo mu rodič vysvetľuje.

Vysvetľovanie v sebe často skrýva aj hodnotenie dieťaťa - rodič nepriamo hovorí, že s dieťaťom nie je spokojný. Vyvoláva v ňom pocity viny a hanby, ktoré tiež bránia k vytvoreniu spojenia a porozumenia medzi dieťaťom a rodičom a znižujú sebahodnotu dieťaťa.

Opakovanie príkazov bez jasného signálu, že to myslíte vážne.

Aj tu sa rodič bojí, že ho dieťa prestane mať rado. Tiež nechce byť za toho zlého, ktorý na niečom násilne trvá. A tak od dieťaťa iba niečo žiada. V súvislosti s nejakou hranicou napríklad ohľadne spania, jedenia, obliekania, či hygieny povie: Prosím ťa, urob toto, Prestaň robiť tamto, Poď sem, Začni sa chystať do postele.

Povie to raz a keď sa nič nezačne diať, tak svoje Prosím ťa zopakuje. A takto to zopakuje x-krát, kým zvýši hlas, rupnú mu nervy a začne byť násilný. A v tej záverečnej fáze dieťa negatívne zhodnotí, vynadá mu za to, že nepočúva.

Čo všetko rodič takýmto konaním vysiela do sveta dieťaťa? A čo všetko ho učí?

Pre dieťa je to veľký zmätok, keď sa zrazu v jednej sekunde z pokojnej mamy stane nervózna a kričiaca osoba. Pýta sa samého seba: Čo sa stalo, čo som urobil, že sa mama alebo otec takto zmenili?

Opakovaním príkazu (áno, hoci to začína slovíčkom Prosím ťa, je to stále príkaz) rodič vysiela  nedôveru v dieťa – Môj zlatý, na prvýkrát to asi nepochopíš, tak ti to zopakujem ešte ďalších x-krát.

Zároveň vysiela aj nedôveru v seba – Nie som si istý, či to vlastne chcem, tak (si) ti to budem opakovať, kým si k tej istote nedospejem. Ale potom už bohužiaľ nastúpi hnev, krik, nespokojnosť. A spolu s nimi aj hodnotenie dieťaťa, ktoré zníži jeho sebahodnotu.

Dieťa sa naučí, že slová vyrieknuté rodičom nemusí brať vážne. A časom bude brať vážne iba to, keď rodič začne kričať. Mnoho rodičov už s povzdychom vyslovili vetu: Moje dieťa ma berie vážne, až keď kričím.

Strach z odmietnutia a nedôvera v seba nám nedovolia urobiť úplnú zmenu. V strachu sa odpájame od seba, od svojich detí a výsledkom je vždy strata hodnoty na jednej alebo na druhej strane. A s hranicami, ak vôbec nejaké budú, budú nastavené násilím.

Dajú sa hranice nastaviť tak, aby sme deti nelámali a zároveň, aby nám neskákali po hlave? A nepoužiť pri tom žiadne násilie?

Áno, dá sa to. Keď sa strach z odmietnutia nahradíme dôverou.

Dozviete sa o tom v pokračovaní článku.

S láskou a úctou

Jana Mladá

Pokračovanie: Hranice - rodičia a deti 2. časť

Podrobnosti
Jana Mladá By Jana Mladá
Jana Mladá
19.11.2020
Zoznam článkov a videí

Ako deti správne chváliť

Keď za mnou pribehla moja dvojročná neterka, aby mi ukázala, ako sa jej podarilo nalepiť nálepky na správne miesto, povedala som jej, že je šikovná.

A to isté v rôznych verziách si vypočula od všetkých prítomných. Za nálepky a aj za iné veci. Keď sa prešla prvýkrát na novej kolobežke, keď si obula nové topánky, keď sama spapala celý tanier polievky. Za tú jednu návštevu si toto slovné spojenie vypočula hádam aj tridsaťkrát.

V podobnom duchu sa niesla iná návšteva, kde najmladší člen mal jeden a pol roka. Ten si slovné spojenie Si šikovný tiež vypočul tiež veľakrát.

Podrobnosti
Jana Mladá By Jana Mladá
Jana Mladá
26.08.2020

Čítať ďalej: Ako deti správne chváliť

Zoznam článkov a videí

Etikoterapeutické desatoro pre rodičov

Všetci rodičia chceme pre svoje deti to najlepšie. Študujeme najnovšie výchovné trendy, hľadáme tých najlepších lekárov a učiteľov a snažíme sa vyhnúť chybám, ktoré robili naši rodičia. To všetko je fajn, len popri tom nezabúdajme na to, že pre každé dieťa je najdôležitejšie to, že sa cíti MILOVANÉ a v BEZPEČÍ aj v tých najťažších momentoch jeho života. Tento dar je pre vaše deti to najviac a vy máte jedinečnú možnosť im ho dávať každý deň. Etikoterapia vás v tom môže podporiť.

Aj mňa podporila a veľmi mi pomohla zlepšiť svoj vzťah so synom, hoci v čase, kedy som s etikoterapiou začínala, mal 15 rokov, ťažkú pubertu a neznášal muža, s ktorým som žila (a on vlastne tiež jeho neznášal). Pričuchol k partii, kde ho brali takého, aký je, zachutil mu alkohol a do školy chodil najmä preto, aby všetkým ukazoval, ako má všetko na háku.

Myslím, že kebyže v tom čase idem starou cestou, tak by sme dnes nemali taký pekný vzťah, ako máme a pravdepodobne by v osemnástich zdúchol z domu tak, ako som to urobila ja, keď som mala osemnásť. Etikoterapia mi pomohla zvládnuť dva naozaj ťažké roky s ním a k tomu rozchod s partnerom. Keď sme prekonali to najhoršie, veľa sme sa rozprávali. Boli to veľmi otvorené rozhovory, v ktorým sme veľa odkryli z toho, ako sme sa správali počas jeho detstva. Veľa vecí mal vytesnených – najmä rozvod svojich rodičov, ktorý prišiel v jeho šiestich rokoch. Ale prekvapivo veľa si pamätal. Hlavne to, ako sa v niektorých situáciách so mnou ako mamou cítil.

Podrobnosti
Jana Mladá By Jana Mladá
Jana Mladá
27.04.2020

Čítať ďalej: Etikoterapeutické desatoro pre rodičov

Ďalšie články…

  1. Jana Mladá: Ako prestať bojovať so svojimi deťmi.

Strana 1 z 2

  • 1
  • 2
načítať viac ...

Prihláste sa do členskej sekcie

  • Forgot your password?
  • Forgot your username?
Facebook Login
loading
Please wait, logging in...

Vyhľadať

Prihlásenie

Zobraziť
  • Nepamätáte si používateľské meno?
  • Nepamätáte si heslo?

 

Advaita, s. r. o.

Mobil:  0903 424 636
e-mail:  info@advaita.sk
Skype: vladimir.cervenak

Užitočné odkazy

  • Prihlásiť sa
  • Registrácia
  • Užívateľský profil
  • Upraviť profil

Skratky

  • Aktuálne
  • Podujatia
  • Termíny školy ETT
  • Videá
  • Vysielanie

BUĎME V KONTAKTE

  • Facebook
  • Spotify
  • Instagram
  • YouTube
  • Linkedin

Podpora Stránok

Ďakujeme, 

pomáhate nám tvoriť lepší obsah.

Copyright © 2023 Advaita. Všetky práva vyhradené.
Tvorba webu a SEO od Dvoran.com